BeMyWish Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Tenker å kjøpe en ny m-tech2 frontfanger. Noen som vet nettsider hvor jeg kan få kjøpt en slik? Tenker å montere selv. Noe jeg bør være oppmerksom på eller ta hensyn til? Hvem lakkerer billig og bra i trondheim? Har også tenkt på soting av ruter, men hva er lurt med tanke på fremgangsmåte? Har også vært kjekt med ei nettside som selger billige deler som foringer og dempere, med tanke på senkesett og polyforinger.
Thundercoil Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Billige deler: koed.no Soting: Rens vinduene grundig, bruk en plate e.l. til å påføre filmen for å unngå bobler (massere filmen på) De krever ofte varming, og tilpassing etc. Så det får du sikkert vite av noen andre her inne med erfaring. M-tech2: F.eks. www.gsbildeler.no (husk 'www.' ellers får du kanskje ikke opp siden) Montere M-tech2: Mange m-tech2 fangere er til prefacelift, så siden du har 2003 modell, må du passe på å kjøpe festebraketter på sidene av bilen til fanger, slik som preface fangere 'sklir' innpå. Så kan 'innmaten' bak luftinntakene forandre seg med forskjellige fangere, så da er det greit å kjøpe plasten som hører til for å frakte luften der den er ment. Pass på at den er til riktig karosseri, eks. touring, coupé osv.
BeMyWish Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Oi, oi. Det var kjapt:D Leste litt på planene dine med din bil. Kanskje jeg proffsoter rutene his Riis, hvis lommeboken ikke revner helt. Takker for rådene!
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Bare hyggelig du! Jeg har en liten filosofi: Har du ikke 5000.- til noe du har lyst på, spar 2500,- og ta det måneden etter! Haha. Den tror jeg mange her inne lever etter, i alle slags beløp. Det baller seg fort på med deler, når du først har begynt. Lykke til da! Håper du får resten av svarene du trenger fra andre her inne.
BeMyWish Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Hehe, god i ide! Kan hende det blir til våren også. Trafikken er full av folk som ikke følger vikeplikten, og det kan jo ha sin fordel hvis noen sklir inn i fangeren, (som er knekt neders på leppa, kjørte på ei katt) og får seg enda en kakk Jeg prøver å laste inn profilbildet, men det går liksom ikke. Må jeg laste ned et bilde fra nette som stiller kravene, eller kan jeg bruke et av mine?
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Du kan bruke bilder fra nett eller laste opp fra din egen pc. Bimmers har hatt litt tekniske problemer de siste dagene, så er ikke sikkert du får lastet opp, eller sett bilder helt enda. Men når du laster opp profilbilde står det helt til venstre på siden, at bildet må være 120x90 piksler og under en viss størrelse. Du kan jo bare ta å legge ut bildet du vil bruke i denne tråden, så kan jeg tilpasse det for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå