bmw520 Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Vurderer å selge skinn interiøret da ingen ser ut til å ha no interesse i delebilen og/eller prosjektbilen. Bud ønskes da jeg er litt usikker på hva jeg skal ta for det. er i forholdsvis i bra stand, men en liten skinnvask hadde nok vært greit. baksete er noe slitt på ene siden. ellers så ser det faktisk veldig bra ut. For ikke lastet opp no bilder på bimmers inatt, sikkert no teknisk problem, så da for man titte på salgstråden for prosjektet for bilder av interiøret. Ligger litt nede i tråden. Selger vel egentlig ALT av deler fra disse bilene tenker jeg, i og med det er så dårlig respons på dem. så trenger du også deler, så skrik ut. viewtopic.php?f=44&t=199063
bmw520 Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Bilder ser du i den andre tråden tja pris ja, skal du ha alt sammen med paneler og dørsider eller kun seter? kunne egentlig tenkt meg å solgt alt samlet da PS, dette er til touring da. det ser man på bildene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå