Gå til innhold

Banner i Kirken!!, Men fy F... denne bilen er gromm!

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Joda, det er nok sant.

Det er jo snart flere tyske "prestisje"-biler enn riskokere i Bergen by nå.

Men, jeg er i slutten av 20-årene, har samboer og begge har full inntekt.

Likevel er vi JÆVLI langt i fra det lønnsnivået som skal til for å kjøpe "folke M-en".

Men, dette blir veldig off-topic.

-------

Fokus RS'en er rå!! :-D

Skulle hatt en, hadde jeg hatt råd :-)

Skrevet

Kommer vel an på prioriteringer :P Og ja...flere dyre biler enn vrakbiler i oslo nå...er langt imellom skikkelig shabby biler i Oslo..pleide å se fler av dem i 1999-2001 som jeg kan huske...

Skrevet

Er nok et visst verdifall på Ferrarien, og Ford'en er sterkt overmomsa. Så de møtes på midten :-)

Man får en strøken V10 M5 som har gått bittelitt lengre for samme prisen :-)

Skrevet
Og jeg ser ikke poenget med en svær 7er i Oslos gater selv om det sikkert er stas å kjøre :wink:

Focus ST170 og RS har jeg alltid hatt sansen for. Hadde jeg ikke hatt BMW så hadde det nok blitt noe slikt.

Den RS 500 var rå! :applause:

hva er poenget med rød bil når kvinner har mensen?

(sorry.... måtte bare :lol: )

Du er jo ikke sæærlig voksen da :D

:lol:

Skrevet

Forskjellen på disse er jo at forden er beregnet for mann i gata som vil ha en sprek bil...

Ferrari er jo en dyr bil i utgangspunktet.

Tror nok at prisen på en ren Ferrari ligger på omtrent det focusen koster inn i norge :(

Skrevet
Er jo kjedelig å betale 700 000,- for en bil som du egentelig bare kan smelle noen Kommune klistremerker på framdørene og så er den identisk til de bilene hjemmehjelpen kjører rundt i! :wink:

Hva er det da å betale mer enn det dobbelte for noe som for mannen i gaten er identisk med en 316d?

Forden er sikkert morsom å kjøre, men fortsatt en Ford, og den ser i tillegg en smule hormonell ut og man vet at uansett hvor morsom den måtte være så hadde den vært enda morsommere med RWD..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...