Gå til innhold

Bavsound eller ny forsterker

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Akkurat fått kjøpt meg en BMW 520ia touring 2002mod med Navi professional. Kan si med engang bilen har det kjipeste anlegget jeg har vært borti. Nok om det....

Jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp på Bavsound sitt høyttalerpakke til e39.

Eller om jeg skal kjøpe en ny forsterker?

Jeg henter bilen idag så jeg har enda ikke fått kikket etter om den har dsp, men det finner jeg ut av senere, kjøper med de adapterkablene som er nødvendig da.

Noen forslag? Jeg trenger ikke noe grensesprengende, kun noe som høres bra ut og som ikke ødelegger interiøret på bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har kobla opp en Blaupunkt forsterker på mine standardhøyttalere og selv om lyden er sterkere og det ikke skurrer om jeg skrur opp litt, er ikke lydbildet noe særlig bedre. Jeg har minste systemet med høyttalere fremme og i taket bak (stasjonsvogn).

Skal sette inn en subb, for er spes bass og "volum" i lyden jeg savner.

Dynabel har også en høyttalerpakke som skal passe rett inn i bilen og de har greie på lyd de gutta og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken av pakkene til dynabel passer? Tenkte å bytte front og bakhøytalerne :D Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig dyktig på å skru eller lage noe custom, men dekslene skal jeg klare å få av og få til å skru fast noen høytalere :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...