SST Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Skal montere short shift i dieselpurka, men usikker på hva jeg skal velge. Har tidligere hatt UUC Evo3 i en E34 540i, og UUC har utvilsomt lekre produkter. Men syns ikke prisen kan forsvares da man tydeligvis får virkelig gode produkter til omtrent halvparten av prisen. Jeg har sett på BMW Performance sin: http://www.turnermotorsport.com/p-5128- ... -2006.aspx Og B&M sin: http://www.turnermotorsport.com/p-1206- ... speed.aspx Noen med erfaringer rundt noen av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 BMW Performance sin har jeg god erfaring med B&M har jeg ingen ide, men BMW performance har jo helt greie deler til en bra pris. Hadde jo f.eks. BMW Performance Big Brake kit til min lille 135i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Heller litt mot BMW Performance, ja. Da får jeg også alcantara rundt girstanga som passer godt med alcantarasetene (stäsjhore som man er!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hva koster dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 B&M sin kommer på ca. 900,- pluss mva og frakt fra TMS. BMW Performance er noe dyrere, men der inngår også ny girkule, skinnet rundt stanga osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 For helhetens skyld da, BMW Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå