leif harald Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Her har du muligheten til og få 5x120 på din e30. Har 2 stk ORGINALE bærearmer fra e30m3. høyre å venstre. mangler stikkakslinger. BUD? Kommer også mye snacks på her: www.mtech2.com Kan fikse fjørbein forran også om interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 ca pris på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 ca pris på dette?? Vet ikke. Må ha noen tusen 4 5 6, det er jo billig! Står bud som sakt. Får jeg ikke det jeg vil beholder jeg de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 opp til topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå