Arild91 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hei er det noen som vet hvor jeg kan få rettet en bulk i en felg i bergen??? Mvh Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 felgservice i godvik,hør med roger eller du kan dra på bønes auto på midtun(ulsmåg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Felgservice kan anbefales på det varmeste! Da jeg var der hadde han også inne noen svære AMG-felger for Røkke som var sendt fra Oslo for retting hos han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 problemet hos roger på felgservice er tiden...han har ekstremt mye på seg...bønesen får det gjort innen tre dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Sist jeg var på Bønes Auto var det en polakk som gjorde alt arbeidet der. Fikk felgene rettet, så han var nok dyktig nok. Er dog noen år siden, så det kan være noen andre har overtatt. Mener jeg betalte 200,- per felg den gang. Hvor mye koster det hos Felgservice? Har noen felger som kunne vert noe bedre:) Eller er det noen som vet hvordan dette kan rettes selv? Er billigfelger dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Låner tråden litt. Er det noen som vet av tilsvarende bedrift i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Sist jeg var på Bønes Auto var det en polakk som gjorde alt arbeidet der.Fikk felgene rettet, så han var nok dyktig nok. Er dog noen år siden, så det kan være noen andre har overtatt. Mener jeg betalte 200,- per felg den gang. Hvor mye koster det hos Felgservice? Har noen felger som kunne vert noe bedre:) Eller er det noen som vet hvordan dette kan rettes selv? Er billigfelger dette. bønes tar 400 pr felg,800 om den er ekstremt skjev. felgservice rundt 5-600 pr felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Tips hos felg service er å levere inn sommer felgene nå, Da har du dem i hvertfall tilbake til våren Flink, men ja det tar noe tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Bønes Auto har jeg bare handlet deler hos, visste ikke han retter felger, men hadde en ryddig handel ihvertfall. Felgservice var travel den gang jeg var der ja, for ca. 4 år siden tror jeg, men gjorde en god jobb med en veldig urund felg. Tror jeg betalte 900,- inkl. mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild91 Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Takk for god hjelp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå