Thewiz Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Får stille bilen din litt lengre bort fra bimmerrekka da vettu, outsider bilen Hvor i fr.stad holder du til, sjøbuse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 For min del blir det treff uten sommersko...har lagt om allerede, bor ved gardermoen og er over fjellet jevnt og trutt så jeg stiller best mulig skodd om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Mosseporten er vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Mosseporten er fint for oss som evnt kommer nordfra...møtes litt midt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Får stille bilen din litt lengre bort fra bimmerrekka da vettu, outsider bilen Hvor i fr.stad holder du til, sjøbuse? Gressvik. Og du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Får stille bilen din litt lengre bort fra bimmerrekka da vettu, outsider bilen Hvor i fr.stad holder du til, sjøbuse? Gressvik. Og du da? Gressvik jeg også Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Bumper tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Ser ut som det blir lørdag 29 da. Så da er det bare å finne et klokkelsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Lørdag 29 tror jeg blir veldig bra Stemmer for at vi tar det klokken 1500, da det blir fort mørkt utover dagene fremover. Tror nok treffet avholdes ved Mosseporten, da det er sentralt og litt lettere hvis det kommer folk fra nord. Jeg kan sende ut PM til alle bimmerbrukere som bor i Østfold som jeg vet om, slik at flest mulig kan komme. Skrik ut hvis dette ikke passer for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Er både banekjøring og oslo motorshow den helgen da, rekker folk dit til 1500? Jaja, kommer når jeg kommer I'm in! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Har jo vært samling på Mosseporten før, og det er kos...der har vi et par spisesteder også, dersom noen vil fylle magen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Kan ta en tur til Mosseporten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders92 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 bra tiltak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 uff:P har solgt e39n:P se om jeg klarer å få det til med e30n... tviler! men får se ann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Se der ja, litt flere som ser ut til å komme! Vi kan jo si at treffet starter 3, jeg kommer ihvertfall til å være der fra og med 3 Er jo bare å komme litt utover hvis det ikke skulle passe å komme til tidspunktet. Blir morro når det er litt folk som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå