HypeTraxX Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Hei hei. Jeg har en sprett ny Miele oppvaskmaskin ståenes i papp som jeg ikke har bruk for! Det er en 2008 model. Den kostet 8 lapper da den var ny på elkjøp og 9 på expert. Så jeg selger den for 5000kr. Jeg har de papirene som trengs for at garanti skal fungere som normalt, så det spiller ingen rolle at den har stått i et par år! Holder til i Kongsvinger. Hilsen Stian 92209310
HypeTraxX Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Ingen som vil ha en kvalitets maskin til en fin pris?
ChristerM Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Modell nr og ytterligere spesifikasjoner kan nok hjelpe godt på om du skal selge den fort Ikke for å ødelegge, men garanti er utgått. Reklamasjonsrett derimot, det har du!! I det hele tatt, Miele oppvaskmaskin er i det hele tatt veldig sikre produkter som IKKE byr på problemer.
HypeTraxX Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Her kommer det litt bilder og info
HypeTraxX Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Modell nr og ytterligere spesifikasjoner kan nok hjelpe godt på om du skal selge den fort Ikke for å ødelegge, men garanti er utgått. Reklamasjonsrett derimot, det har du!!I det hele tatt, Miele oppvaskmaskin er i det hele tatt veldig sikre produkter som IKKE byr på problemer. Her ser du på et av bildene at jeg har et garantikort! Også ser du at dato sv skal fylles ut. Jeg har pratet med en jeg kjenner som driver et sånt firma, og han sa det ikke skulle være noe problem! Hvis noen vil ha den bør det skje snart. For når juletrafikken slår til veit jeg ikke om jeg klarer å få den ut av lageret pga masse varer!
FredrikE24 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Selvom garanti har gått ut tror jeg neppe det er noe problem. Har Miele og har bare gått og gått uten problemer i over 20 år nå. Det er kvalitet!
tøsen Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Ikke for å ødelegge, men står det rema 1000 på kvitteringen så har du bare 6 mnds garanti og ingen reklamasjonsrett. det er bransjen blitt eninge om ved bedriftskjøp. Men miele produkter holder minst 10 år. stortsett så er de relativt billige å reparere også
HypeTraxX Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Jeg kjenner en som driver et sånt firma, og han sa at slike ting vil gå som normalt. Jeg tørr ikke å nekte deg eller påstå at det jeg nevner stemmer 100% for detta er ikke akkurat min sterkeste side! Men alt i alt, så er detta en fin pris på en god maskin. Den er vi salgs så lenge jeg ikke kjøper meg hus
tøsen Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 ja, er kjempe maskin. men garantien løper fra varen er utlevert fra butikk Jobber i Expert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå