Gå til innhold

Miele oppvaskmaskin, hvit 5000,- ---> Nå 4500,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Jeg har en sprett ny Miele oppvaskmaskin ståenes i papp som jeg ikke har bruk for! Det er en 2008 model. Den kostet 8 lapper da den var ny på elkjøp og 9 på expert. Så jeg selger den for 5000kr. Jeg har de papirene som trengs for at garanti skal fungere som normalt, så det spiller ingen rolle at den har stått i et par år! Holder til i Kongsvinger. Hilsen Stian 92209310 :)

Skrevet

Modell nr og ytterligere spesifikasjoner kan nok hjelpe godt på om du skal selge den fort :) Ikke for å ødelegge, men garanti er utgått. Reklamasjonsrett derimot, det har du!!

I det hele tatt, Miele oppvaskmaskin er i det hele tatt veldig sikre produkter som IKKE byr på problemer.

• 2 weeks later...
Skrevet
Modell nr og ytterligere spesifikasjoner kan nok hjelpe godt på om du skal selge den fort :) Ikke for å ødelegge, men garanti er utgått. Reklamasjonsrett derimot, det har du!!

I det hele tatt, Miele oppvaskmaskin er i det hele tatt veldig sikre produkter som IKKE byr på problemer.

Her ser du på et av bildene at jeg har et garantikort! Også ser du at dato sv skal fylles ut. Jeg har pratet med en jeg kjenner som driver et sånt firma, og han sa det ikke skulle være noe problem!

Hvis noen vil ha den bør det skje snart. For når juletrafikken slår til veit jeg ikke om jeg klarer å få den ut av lageret pga masse varer! :P

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Ikke for å ødelegge, men står det rema 1000 på kvitteringen så har du bare 6 mnds garanti og ingen reklamasjonsrett. det er bransjen blitt eninge om ved bedriftskjøp. Men miele produkter holder minst 10 år. stortsett så er de relativt billige å reparere også

Skrevet

Jeg kjenner en som driver et sånt firma, og han sa at slike ting vil gå som normalt. Jeg tørr ikke å nekte deg eller påstå at det jeg nevner stemmer 100% for detta er ikke akkurat min sterkeste side! Men alt i alt, så er detta en fin pris på en god maskin. Den er vi salgs så lenge jeg ikke kjøper meg hus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...