jorg1s1 Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Har masse deler fra en E30 325 liggende som skal bort. Kom med forslag til pris så blir vi nok enige - Pre-facelift frontplate - rustfri men med en liten bulk. selges billig - lyktelister - strøkne (grå) - bakseter i grått stoff, utmerket stand - uten hull eller rifter - belter til bakseter, som nye! - panser uten bulker eller rust 350 kr - grill rundt lykter - masse sidelister/vinduslister/interiørlister - ta kontakt om du trenger noe - check-panel - kupevifter (2stk) - 55mm lille typen - bagasjeromstrekk i god stand - sort hattehylle med bassporter og hull til 6x9 - nytt endeledd til tannstang - nytt kuleledd til bærearm foran, ytre som skal festes i fjærbein - nytt oljefilter Har masse mer også, dette er bare det jeg kom på sånn i farten Ta kontakt for pris eller bilder Deler hentes i Porsgrunn eller på Slemmestad (25min sør for Oslo). Frakt kan ordnes mot at kjøper betaler
jorg1s1 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 Bilder av front: Frontplata har fått seg en bitteliten trøkk nederst som dere ser. Men dette er ikke store greiene og er bare å banke ut. Ellers er alt rustfritt og strøkent. Men selges selvfølgelig billig pga skaden!
jorg1s1 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Har sportsstoler i grått stoff (samme som bakseter) som jeg kan vurdere å selge også. Skal ha FIA-bøttestoler. Ikke strøkne, et par hull men ikke ille. Bilder kan ordnes til helga - noen interesserte?
atlee Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hvor mye for frontlyktene? er preface det der vel...
jorg1s1 Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Både servotannstang og lykter er solgt desverre. Stabstag er også solgt nå
stuffy92 Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Hei:) har du girkule og mansjett? som ser bra ut? er det sedan hvis det er vil jeg gjerne ha dørlister rundt bilen:) og pris på det? og har du intrumentpanel?
jorg1s1 Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Har ikke framskjermer! PM besvart Mye interesse for fangeren, 3 som sier de skal ha den... Bud på 750 foreløbig, lar det gå ut dagen. Langt mellom så fine chrome fangere, de fleste er rustet opp. Denne har nye fangerfester, nye klips til listene og nye bolter/skruer/muttere. Kun litt overflaterust innvendig, chrome'n er helt strøken
jorg1s1 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Frontfanger er da solgt etter en heftig budrunde Er et par som kommer i helga og skal ha div deler også, oppdaterer listen i første post fortløpende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå