JonasFB Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Trenger fargekoden til BMWen. Noen som vet hvor den står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Navnet på fargen pleier å stå på ene dempertårnet. F.eks. "Schwarz II" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hmm, har ikke bilen her. Han som skulle finne den sa den ikke var der. Mulig han har sett feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hmm.. Be han åpne førerdøren og lete rundt i karmen der. Pleier å stå navnet på fargen, eller navnet på fargen og 3 siffer (koden). Edit: Kan også nevne at noen modeller har koden på undersiden av panseret (sett det mest på biler importert fra USA o.l. Du kan jo også ta en titt på denne siden; dersom dere fortsatt ikke har funnet koden: http://www.paintscratch.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ja, får be han lete litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ring Jæger BMW.. Sei skiltnummer til dei, og dei finner lakkoden din på 1 min! http://bergen.jaeger.bmw.no/no/bergen-jaeger/no/dealer/find_us/department_1.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 på min bmw stod det på innsiden av høyre fremskjerm inne i motorrommet. Ca midt Mellom frontlykt og dempertårnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Får faktisk lest ut fargekoden ved hjelp av BMW scanner v1.4.0 også Min: Paint code : 0317 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå