Elliott Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ønsker å kjøpe komplett gulvteppe (den store delen) til min E36 coupe. Det må være grått eller svart og i bra stand (ingen slitehull eller noe). Kan til nød kjøpe ett i annen farge, men da må det være ett bra tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Mulig jeg vet av ett svart ett. Skal høre hva han vil ha for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jeg har sort teppe stående i en E36 coupe, men det skal ikke ut før om noen uker når bilen skal strippes.. Hvis du ikke får tak i noe før den tid så gi meg en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har sort teppe stående i en E36 coupe, men det skal ikke ut før om noen uker når bilen skal strippes.. Hvis du ikke får tak i noe før den tid så gi meg en lyd Hvordan tilstand er dette i? Hvilken pris snakker vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Teppet er helt og fint så langt jeg kan se Du kan få det for 500 kr, men som sagt skal det ikke ut før om noen uker. Jeg har også komlett sort taktrekk med alle deksler og håntak, samt automatisk nedbledbart speil Dette ska jeg ha 2000 kr for. Du treffer meg på mobil 98077377 hvis du vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Teppet er helt og fint så langt jeg kan se Du kan få det for 500 kr, men som sagt skal det ikke ut før om noen uker. Jeg har også komlett sort taktrekk med alle deksler og håntak, samt automatisk nedbledbart speil Dette ska jeg ha 2000 kr for. Du treffer meg på mobil 98077377 hvis du vil ha det. Vist du kan sende så tar jeg alt sålenge taktrekket er med takluke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har med takluke hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har med takluke hvis ikke. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=203393 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Bør være en brukbar innpakning for at dette ikke skal bli skadet under transport da. Holder ikke med papp Så mulig det blir litt i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har med takluke hvis ikke. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=203393 Gunnstig pris! Du får høre fra meg vist det blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Ja, jeg tror ikke det skal være noe å utsette på prisen der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Taktrekket er til bil UTEN soltak, dessverre! Gulvteppet er til bil med høyre styring, men ikke noe problem å få til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Taktrekket er til bil UTEN soltak, dessverre!Gulvteppet er til bil med høyre styring, men ikke noe problem å få til å passe Er interisert i teppe fra bil med venstre styring desværre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg har sort gulvteppe fra venstrestyrt E36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg har sort gulvteppe fra venstrestyrt E36 coupe Pris? Kan du sende vist jeg betaler frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå