m3vanos Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Monterte datasprut i e39 og trenger å vite hvilke ledninger i bil som skal ha signal fra sprut for at turteller og vanntemp os. Skal funke, noen som har ledningskjema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Det hadde kanskje vært praktisk om du skriver hva slags motor du har, årsmodell og kanskje produsent av dataspruten osv? Ellers er det å gå på ETK og klikke deg frem til området på motoren, så finner du kanskje der? http://www.realoem.com/bmw/select.do Skal du ha hjelp, er det greit å skrive litt mer enn "HJELP!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 finner jo ikke fargekoder i etk en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Autodata;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 autodata? hvem har slikt?, vel jeg har 98 modell, men har den typen som ikke har rund vanlig kontakt, motoren er ikke original, er en m50 som er døtta neddi så det har ingen betydning, den vet jeg hvor hva er på, og sprut er et vipec, det har jeg og klart hvilke ledninger som er hva, det jeg lurer på er hvilke ledninger i bilen er det jeg skal koble meg inn på for slikt som vanntemp, turteller osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå