turbodiesel Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Då har eg bestilt nye baklykter (ble org. med blankt blinklys) og ny frontlykteglass (med blank/chrome/hvit refleks). Så får satse på at det kommer etterhvert. Ellers har eg fått lydisolert store deler av bagasjerommet/luken med Dynamat plater, fungerer veldig bra Har vert veldig plaget av det ettersom at eg har 2 12" alpine type-r subber på en alpine mrp-2000.. Det rister sin del baki der, og hjelper ikke på at det er noe ekstra støy fra ristende karrosori, det ødelegger. Tok også og lagde ett hull i bakvegen til baksetene ved midtarmlenet på ca 7x15 cm, sann at det blir litt lyd igjennom - hjalp utrolig på! Har vert så diskre bass inni bilen tidligere, men nå er det komt seg Har også fått vinterdekk på 17" M6 felgene, så begynner å bli bra Vurderer innkjøp av shadowlinelister rundt vinduene, hvor fåes dette billigst muligt kjøpt og finnes det en DIY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Då var coiloversene komt på.. er vell så fornøyd med de, må få tatt noen bilder etterhvert.. Gleder meg til M5 bakfangeren og M5 speilene skal inn til lakk, kan bli bra og få de på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 ja bilder sier mer en 1000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 va nydelige inni den bilen din... likte front lyktene dine... gji lyd om di ska bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Ett amatør iphone bilde fra idag, med M5 speil på Bilen skal inn til lakering om ikke så lenge, og så inn til soting, GLEDER MEG... Venter i spenning på om eg får felger til bilen.. er fremdeles vinterdekk på har bestilt "hypertrack" ifra ebay, men det var vistnokk så dårlig kvalitet på lakken på de - hadde begynt å flasse.. så venter på at selgeren skal få komt med noen alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå