E_johansen Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hei trenger litt hjelp her Har en M20B25 motor som det skal bli turbo på. Skal overhalles i veiter. Tenkte meg 300-400hk. Har handlet meg M42B18 stempler. Ellers orginal innmat. Hvilken komp får e da? ca 7.3:1 i komp? Dyser: Precision 420cc høy ohms dyser. Gått egnet ? Hvilken turbo bør e ha? Det er vell noe meg eksoshus og innsugs hus? Ha våre supert med noen gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 7.3 er jo helt ubrukelig. Hverfall på 300-400hk. Hadde bare kjørt facelift jeg Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Ubrukelig sier du? Har du prøvd? Har prøvd 7 i komp i en m30 og den dro ikke merkbart dårligere enn en m30 turbo med 8.5 i komp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Nei har ikke prøvet. Men det er nå hvertfall unødvendig på det effektuttaket Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Det er greit nok. Men man merker nesten ikke forskjell i praksis om man har 7 eller 8,5-9. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 ett spørsmål,M42B18 stemplene, hvor holdbare er de egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_johansen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 så dere mener det bør være mere hk siden kompen blir lav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_johansen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 ett spørsmål,M42B18 stemplene, hvor holdbare er de egentlig? Lurer faktisk på de samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå