Gå til innhold

Hva ville dere betalt for en godkjent ombygd bil?

SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Angående tanken min å selge prosjektet mitt når det var ferdig: 318 > 325 med diverse snacks så lurer jeg på hva dere ville betalt for en ombygd bil i god stand?

Ta at f.eks en original 325 med mindre utstyr ligger til salgs for si 250,000.

Kunne jeg da lagt ut min for kanskje 180?

Eller hva har dere av tanker når det kommer til ombygde biler? Her snakkes det selvfølgelig om godkjente ombygde biler, ikke "blir jeg stoppa, så er jeg butt-fucked" biler :)

Håper på gode innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bilen din blir godkjent ombygd, med dokumentasjon på motor osv, så tror jeg ikke du skal ha noe problem med å hente 170-180k for din bil, om den har mere utstyr og i like bra "stand" som en org 325.

Det er vel ganske vanlig at ombygde biler kanskje ikke klarer og holde like høy pris som en org bil.

En ombygd E46 M3 f.eks, vil nok sjeldent ha samme prisnivå som en org M3, med mindre det ligger mere omfattende bygging bak.

Sett fra en annen side, så kommer det jo an på hvilken ombygging som er gjort.

La oss si at du har fått godkjent en V10`er fra M5 i din E46. Da vil det nesten være markedet som bestemmer prisen, siden det ikke er noen(?) biler som f.eks har utført et slikt motorbytte med godkjenning.

Alt i alt tror jeg nok det kommer litt på hvilken ombygging som er gjort, og ellers hvordan bilen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei det var det jeg ville høre egentlig :)

Er blitt ettermontert relativt mye utstyr i bilen min i ettertid, fullt M3 interiør, med el og memory, navi, harman kardon anlegg, coilovers, m3 bremser, og mye ekstra små snacks.

Driver med siste finpuss, opplakkering av gammel skade fra forrige eier og slikt når før jeg tenkte meg på et salg til vårens tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...