Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hei Lurer litt på hva feilen kan være på e30 en min Det er en e30 prefacelift, men har bytta til facelift motor for ikke så lenge siden. Den er aller værst når jeg starter den når den er kald. Akk som den går på 1 ell 2 sylindre for lite, men når jeg har kjørt litt 500m ca så kommer den plutselig. Hvis den har stått litt (3-4 dager) så er den vanskelig og starte, blir fort rå. Ryker også litt svart av den har jeg fått hørt da får den vell for mye?? Eller skal disse ryke litt svart? Takker for svar Mvh Bjørn Kjetil
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Svartrøyken kan være gåene ventiltetninger.. Da får den en tendens til svartrøyk Har du lambdasonder? Åpent luftfilter? Går den som den skal mtp effekt?
CV-Erik Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Gåene ventiltetninger er vel blå røyk? Olje ryker vel blått, mens for mye bensin er svart? Min spytter ut massevis med blårøyk
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Gåene ventiltetninger er vel blå røyk? Olje ryker vel blått, mens for mye bensin er svart?Min spytter ut massevis med blårøyk Enig med du her hvertfall at bensin er svart røyk og blå røyk er olje
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Svartrøyken kan være gåene ventiltetninger.. Da får den en tendens til svartrøyk Har du lambdasonder? Åpent luftfilter? Går den som den skal mtp effekt? Jeg syns den går som den skal, når den går fint og på alle Men nå har jeg bare prøvd den 325 en jeg har da. Er lambdasonde på den ja. Tror ikke det med åpent luftfilter har så mye og si
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Haha, selvfølgelig!! Tenket meg ikke om Tja, åpent luftfilter kan ødelegge LMM.. Om du har faceliftmotor så har du jo triggersensoren. Kanskje en dyse som ikke åpner riktig.. Mange ting det kan være slik sett.
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Haha, selvfølgelig!! Tenket meg ikke om Tja, åpent luftfilter kan ødelegge LMM.. Om du har faceliftmotor så har du jo triggersensoren. Kanskje en dyse som ikke åpner riktig.. Mange ting det kan være slik sett. Har blitt anbefalt dyse rens osv skal prøve dette så får vi se
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Men når jeg starta den igår gikk den og fjuska helt jevlig, åsså idag når jeg skulle flytte den så hadde jeg ikke sjangs til og starte den :S Noen som har vært borti noe lignende?
Bjørn Kjetil Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Hehe stakkar og stakkar Byttet plugger bare og dem var noe svarte for og si det sånn Startet tvert etter det, har også justert co en på den så nå har den starta de gangene jeg har prøvd etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå