Gå til innhold

-98 Z3 coupe 2,8 vurderes solgt.. SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges grunnet plassmangel og aller mest for å finansiere annet prosjekt.. Fantastisk artig 3 eiers bil! Monterte facelift-front, apex 60/30 senkesett med dempere, 19" bbs lm-kopier, meyle "hd" opphengskuler og alle foringer i powerflex nå i sommer:) (alt selfølgelig godkjent i vognkort) Har originale fjærer/dempere.. Bilen har M-coupe speil, valnøtt sportskinn, ny kenwood cd med usb/aux og bluetooth, original hifi-pakke+ jbl aktiv sub:) Har meg bekjent aldri vært banekjørt og bærer preg av veldig godt vedlikehold:) (alle servicer) 112tusen km. 200000kr:)1g1egfdncubepjbfgen8.jpgMonterte AC schnitzer-spoiler her om dagen! Kjøpte samtidig en ekstra originalspoiler, som kan monteres på 5min :)izh7gocijrdti891gus7.jpg6pm3d75wuyupba9y2qim.jpg

• 6 months later...
Skrevet

Den er fortsatt til salgs, men er to interisserte:) Prisen er førstemann med 200k.. Er kun annonsert her:) Hva vil du ha info om? Som jeg har skrevet tidligere så selges den motvillig for å finansiere et prosjekt jeg har på gang som må bli ferdig..

Skrevet

Har noen flere bilder ja, men har ikke pc for tia, så jeg sliter litt med å få lakt dem ut.. Men skal prøve å få det til:) Nei, frontruten var vel det siste som var "dårlig" på bilen, da den var litt slitt.. Men den er nå ny:) Så jeg vil si att bilen er så strøken som en -98 mod kan bli:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...