Gå til innhold

-98 Z3 coupe 2,8 vurderes solgt.. SOLGT!


Oberland
 Share

Anbefalte innlegg

Selges grunnet plassmangel og aller mest for å finansiere annet prosjekt.. Fantastisk artig 3 eiers bil! Monterte facelift-front, apex 60/30 senkesett med dempere, 19" bbs lm-kopier, meyle "hd" opphengskuler og alle foringer i powerflex nå i sommer:) (alt selfølgelig godkjent i vognkort) Har originale fjærer/dempere.. Bilen har M-coupe speil, valnøtt sportskinn, ny kenwood cd med usb/aux og bluetooth, original hifi-pakke+ jbl aktiv sub:) Har meg bekjent aldri vært banekjørt og bærer preg av veldig godt vedlikehold:) (alle servicer) 112tusen km. 200000kr:)1g1egfdncubepjbfgen8.jpgMonterte AC schnitzer-spoiler her om dagen! Kjøpte samtidig en ekstra originalspoiler, som kan monteres på 5min :)izh7gocijrdti891gus7.jpg6pm3d75wuyupba9y2qim.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Den er fortsatt til salgs, men er to interisserte:) Prisen er førstemann med 200k.. Er kun annonsert her:) Hva vil du ha info om? Som jeg har skrevet tidligere så selges den motvillig for å finansiere et prosjekt jeg har på gang som må bli ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen flere bilder ja, men har ikke pc for tia, så jeg sliter litt med å få lakt dem ut.. Men skal prøve å få det til:) Nei, frontruten var vel det siste som var "dårlig" på bilen, da den var litt slitt.. Men den er nå ny:) Så jeg vil si att bilen er så strøken som en -98 mod kan bli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...