SSM Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Høres ut som du har samme fuske dritet som jeg har, bare litt mindre. Jeg har byttet en haug med deler for å finne ut av det, eneste jeg ikke har byttet nå er 4 av coilene og kam sensorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Høres ut som du har samme fuske dritet som jeg har, bare litt mindre.Jeg har byttet en haug med deler for å finne ut av det, eneste jeg ikke har byttet nå er 4 av coilene og kam sensorene. Har funnet ut av det nå, var faktisk bare dårlige jordinger, og den slet med å få frem bensin Nå er har jeg byttet til meg et e30 m3 karroseri, så stiller sterkere til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Hvor hadde du dårlige jordinger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Hvor hadde du dårlige jordinger da? Hehe overalt egentlig Husker ikke i farta, det var ikke jeg som tok ledningsdelen når vi tok ut motor Men vil tro dette forsvinner når de blir festa skikkelig, og får løst problemet med bensin tilførsel med M3 tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Tipper det ikke gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Tipper det ikke gjør det Er ikke godt og si, men den fusket ikke hele tiden, det kom og gikk.. Og det begynte ikke før mot slutten av sesongen Kunne gå en uke mellom ver gang, og neste gang kunne det ver anna ver dag :S Men skal vel finne ut av det før sesongen begynner for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå