chrlod Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Hei Har nettopp oppgradert anlegget i min 1-serie (E81, 08-mod). I den forbindelse er det satt inn en Blaupunkt THA555PNP effektforsterker. Den er 35.6 cm lang, og det siste som gjenstår nå er å finne en plass i bagasjerommet hvor den kan skjules. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_sala Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg har selv tatt av alle paneler i bagasjerommet (noe jeg antar du også gjorde da du installerte forsterkeren) og må derfor konstatere at det er veldig lite (egnet) tomrom bak disse. Det er jo en liten "brønn" under dørken, men den er vel ikke stor nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrlod Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Har tatt av alle panelene bak ja. Det er dårlig plass på venstre side bak hvor jeg opprinnelig hadde tenkt å plassere den. Dessuten tror jeg det blir for lite plass når panelet skal på igjen. Under dørken blir det også litt for lite plass. Rommet til venstre for batteriet er litt for lite (kort), mens rommet lenger bak har for lite høyde - spesielt pga. to bolter som stikker opp der. 1-serien må være en av de bilene som har minst tomrom bak panelene. Veldig usikker nå på hvordan jeg skal få dette til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 er det rom under sitteputa i baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrlod Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Nei. Ikke rett under puta hvertfall. Har ikke prøvd å se under den igjen, men det virket ikke slik, så tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrlod Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Tror muligens jeg har funnet svaret på problemet mitt. Var innom realoem, og så at det finnes forskjellige paneler for venstre side i bagasjerommet. Bla finnes det ett eget for HiFi som gir mer plass bakom. Om ikke prisen er helt gal bestiller jeg nok en slik fra min lokale forhandler Håper bare det er plass mellom baklykta og hjulbuen. Når jeg skal montere forsterkeren, er det bare å skru den i metallet eller må jeg lage en egen festeanordning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå