316 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Da er jeg på leting etter en strøken chromefanger til E30 preface igjen. Fikk nettopp PM om at jeg hadde vunnet en auksjon, MEN NEIDA, så kom det en annen hyggelig forumbruker og bydde over meg etter at jeg fikk beskjed om at den var solgt til meg. Slik er så FESTLIG, KJEMPE!!! PS: Send meg gjerne tilbakemelding på PM, hvis noen poster i denne tråden så er det en viss annen forumbruker som sikkert kjøper den i stedet for meg på pur faenskap.
Concep Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Da er jeg på leting etter en strøken chromefanger til E30 preface igjen. Fikk nettopp PM om at jeg hadde vunnet en auksjon, MEN NEIDA, så kom det en annen hyggelig forumbruker og bydde over meg etter at jeg fikk beskjed om at den var solgt til meg. Slik er så FESTLIG, KJEMPE!!! PS: Send meg gjerne tilbakemelding på PM, hvis noen poster i denne tråden så er det en viss annen forumbruker som sikkert kjøper den i stedet for meg på pur faenskap.
316 Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Da får jeg visst denne fangeren allikevel. Så da vil jeg applaudere hermanoo90 for at han ordner opp etter seg. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå