pengelek Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Selger en ca. 1,5 år gammel Acer Aspire 15,3 tomms laptop.Feil: Når den står på og man drar ut laderen går den av med en gang. Mulig batteriet som er dødt, ikke vet jeg. Jeg har ihvertfall idag skrudd den på i 2 timer og surfet på nettet med den. Den har fungert som den skal bortsett fra at laderen må stå i hele tiden. Pil opp tasten mangler men man kan trykke på den alikavell. Ellers er den ripefri og fin å se på. Ga 6500 kr for den for 1,5 år siden. 4 gb ram, 500 gb harddisk. Rask og god. Gir INGEN form for garanti, bortsett fra at den skrur seg på da selfølgelig HBO 500 kr + frakt. Hvor bor du? Trenger en pc for å ha noe å gjøre på hotel rommet neste uke... hehe Edit: Så nå at du befinner deg i grimstad, over middels lang unna med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Selger en ca. 1,5 år gammel Acer Aspire 15,3 tomms laptop.Feil: Når den står på og man drar ut laderen går den av med en gang. Mulig batteriet som er dødt, ikke vet jeg. Jeg har ihvertfall idag skrudd den på i 2 timer og surfet på nettet med den. Den har fungert som den skal bortsett fra at laderen må stå i hele tiden. Pil opp tasten mangler men man kan trykke på den alikavell. Ellers er den ripefri og fin å se på. Ga 6500 kr for den for 1,5 år siden. 4 gb ram, 500 gb harddisk. Rask og god. Gir INGEN form for garanti, bortsett fra at den skrur seg på da selfølgelig hvor befinner pcen seg`? er meget int, trenger en pc til carsoft osv HBO 500 kr + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 byr 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 hmm jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå