Eirik Viste Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Ønsker å kjøpe et baksete i sort stoff. Sittepute og rygg. Det finnes på modellene med M52 motor, tror jeg. Stoffet er helsort i sidestøtten og i midten, men er sort med mønster på sitteflaten og i ryggen. Skal se om jeg kan få lagt inn et bilde av setet jeg trenger. Passer veldig fint hvis du bor i Stavangerområdet. Eirik. 92 22 65 44.
Eirik Viste Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Fant nettopp bilder på Ebay, men får ikke til å laste det opp.
Eirik Viste Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Fint at noen har bakseter. Skal selge en bil snart, og vil ikke spandere det fine skinninteriøret på den bilen. Hva har dere tenkt i pris? Og er dere villig til å pakke setene og sende med Posten? Tror at det holder fint med kraftig plast eller en billig presenning og teipe godt rundt. Eller spørre om å få en stor eske fra f.eks Elkjøp fra en stor flatskjerm? De kaster hele tiden slike esker. Har dere tilfeldigvis sorte dørtrekk framme for el.vindu og til begge sider? Jeg har en sort diffusor til E36 M3 som er uoriginal, men ny. Den kan kanskje inngå som en del av handelen med motocross4? Eirik. 92 22 65 44.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå