hao Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 [logg inn i GS så finner du alle filtre.... Skal du bytte absolutt alt og alle? nå kjenner ikke jeg dine kunnskaper men å devle med feks oljefilter på girkasse og slikt kan vel gjøre mer skade enn å kjøpe biltema olje for å si det sånn (spes hvis det er aut da....) Enig i det. Filteret sin jobb er jo å holde oljen ren for smuss og dritt. Greier ikke filteret det så spiller det liten rolle hvilken olje du bruker. Er filteret tett vil ikke oljen gå igjennom filteret i det hele tatt så det må være en middelvei. Det tror jeg ikke billige filter nødvendigvis er. Men med min bruk og oljeskift hver vår så kjøper jeg som regel filter hos Koed og da flere i gangen sammen med noe annet pga eksp.gebyr på 160.- Kjøper du hos GS er du vel sikker på å få et filter som er bra.
LK Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Et lite spørsmål her angående motorolje til E39 M52. Jeg har en 4liter med Castrol Edge Sport 0w-40 ståendes og lurer på om det går å blande denne med med feks Castrol Edge 5w-30?
gullsakar Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Et lite spørsmål her angående motorolje til E39 M52.Jeg har en 4liter med Castrol Edge Sport 0w-40 ståendes og lurer på om det går å blande denne med med feks Castrol Edge 5w-30? det blir jo bare 2,5w-35 det..... må gå bra det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå