steinkjersannan Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 ønsker komplett apperat.mitt skurrer å bråker noe jevligt.å fungerer bare på nivå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 jeg har det du trenger åssen vifte har du ? har en fabrikk ny bmw vifte liggende og motstanden sitter i biln så den kan jeg ta ut til deg så det fungerer på alle hakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 hvordan vifte? :/ har bare det systemet der jeg skrur opp temp og ned temp på 2 stk runde knapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 det at det skurrer og bråker kan være vifta? er jo en vifte i varmeaparatet som får det til og blåse !? finnes litt sorskjellige vifter.. du har tydelig hvis 2 sone klima og da tror jeg det er en vifte med motoren i midten og vifte blader på begge sider.. tror ikek jeg har denne viften.. og det som gjør at den kun fungerer på hakk 4 er at på hakk 4 så får den 12 volt direkte.. på hakk 1 2 og 3 så går den igjennom motstander av forskjellige størrelser somm gjør at den får vintre spenning og da går saktere den motstanden kan ryke og da kun fungere på hakk 4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinkjersannan Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 må av med dæsjen for å skifte dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 ja er en del kødding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå