bricks Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 noen som har handlet på nett og vet hvor kjapp de er når delene ikke finnes på lager i norge(forventet på lager om 3 dager,finnes i danmark)?Får ikke svar på mail..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 jeg har handlet med dem ofte før, deler til min e30. kjapp levering. venter nå på pakke fra dem, forventet leveringstid 10 dager stod det, så får se hvor kjapp dem er. har ikke opplevd noe negativt med dem, enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ventet 14 dager på baklyktene mine, da sa di at di fikk varen på lager dagen etter jeg bestilte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Jeg bestilte en del derifra på fredag som var nå. Den var på lager i Danmark. Har ikke fått noe ordrebekreftelse.. Første gangen jeg bestiller noe der, da jeg har hørt en del negativ kritikk, men også positive fra mange. Håper det ikke drøyer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 jeg fikk ordrebekreftelse med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Har enda ikke mottatt ordrebekreftelse. De svarer ikke på tlf. De ringte ikke tilbake etter jeg la igjen beskjed og tlf.nr. De har ikke svart på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Det kommer nok, så vidt jeg har opplevd dem er de seriøse nok for min del. Men enig at det er dårlig at de ikke svarer/ringer tilbake da.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Hos meg ble det bestilt noe fra england og litt fra GS, når det ikke svares på mail etter en uke så..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 For alt jeg vet kan jo pakken være godt på vei.. Men hadde vært fint med en ordrebekreftelse i alle fall, samt kanskje et sporings.nr.. Får vente og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Da har jeg i alle fall fått ordrebekreftelse, men varen som det sto at det fantes 1 av i Danmark på status, fantes tydligsiv på andre siden av kloden.. Så da blir vel leveringstiden deretter også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Har opplevd at det er dårlige statuser på Schmiedmann sine sider, varer som ofte står på lager i DK er ofte reservert av kunde og dermed ikke tilgjengelige for salg. Og man lissom ikke selga varen til noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 viewtopic.php?f=9&t=187394&hilit=schmiedmann+levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 skjønner ikke hva alle klager på, sendte mail i går kveld, og under 12 timer seinere var den besvart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 skjønner ikke hva alle klager på, sendte mail i går kveld, og under 12 timer seinere var den besvart.... Du skjønne ikke det nei....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 bestillte fra dem 21 oktober, 2 varer var ikke på lager, ca 10 dagers levering. igår 3 november er pakken sendt, helt topp syntes eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå