Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har handlet på nett og vet hvor kjapp de er når delene ikke finnes på lager i norge(forventet på lager om 3 dager,finnes i danmark)?Får ikke svar på mail.....

Skrevet

jeg har handlet med dem ofte før, deler til min e30.

kjapp levering.

venter nå på pakke fra dem, forventet leveringstid 10 dager stod det, så får se hvor kjapp dem er.

har ikke opplevd noe negativt med dem, enda :)

Skrevet

Jeg bestilte en del derifra på fredag som var nå. Den var på lager i Danmark. Har ikke fått noe ordrebekreftelse.. Første gangen jeg bestiller noe der, da jeg har hørt en del negativ kritikk, men også positive fra mange. Håper det ikke drøyer ut.

Skrevet

Har enda ikke mottatt ordrebekreftelse.

De svarer ikke på tlf.

De ringte ikke tilbake etter jeg la igjen beskjed og tlf.nr.

De har ikke svart på mail.

Skrevet

Det kommer nok, så vidt jeg har opplevd dem er de seriøse nok for min del. Men enig at det er dårlig at de ikke svarer/ringer tilbake da.. :S

Skrevet

Hos meg ble det bestilt noe fra england og litt fra GS, når det ikke svares på mail etter en uke så.....

Skrevet

For alt jeg vet kan jo pakken være godt på vei.. Men hadde vært fint med en ordrebekreftelse i alle fall, samt kanskje et sporings.nr.. Får vente og se..

Skrevet

Da har jeg i alle fall fått ordrebekreftelse, men varen som det sto at det fantes 1 av i Danmark på status, fantes tydligsiv på andre siden av kloden.. Så da blir vel leveringstiden deretter også..

Skrevet

Har opplevd at det er dårlige statuser på Schmiedmann sine sider, varer som ofte står på lager i DK er ofte reservert av kunde og dermed ikke tilgjengelige for salg. Og man lissom ikke selga varen til noen andre :P

Skrevet

skjønner ikke hva alle klager på, sendte mail i går kveld, og under 12 timer seinere var den besvart....

Skrevet
skjønner ikke hva alle klager på, sendte mail i går kveld, og under 12 timer seinere var den besvart....

Du skjønne ikke det nei....... :applause:

Skrevet

bestillte fra dem 21 oktober, 2 varer var ikke på lager, ca 10 dagers levering.

igår 3 november er pakken sendt, helt topp syntes eg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...