BMWe36320iM-tec Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Har da byttet til en 325 motor fra england og bruker engelsk ledningsnett , men får ikke bensin og pumpa fungerer , hører ikke at dysene tikker ved siste hakk på tenning.. Please kom med forslag !! kan det være hjernen som er gåen ?
BMWe36320iM-tec Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Har da byttet til en 325 motor fra england og bruker engelsk ledningsnett , men får ikke bensin og pumpa fungerer , hører ikke at dysene tikker ved siste hakk på tenning.. Please kom med forslag !! kan det være hjernen som er gåen ? Hadde ikke gnist heller
BMWe36320iM-tec Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Er det EWS på den?[/quotnei tror ikke d , motoren er 94 med bosh ledningsnett
BMWe36320iM-tec Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 det er 2 svarte ledninger som kommer ut ved kontakten til hjernen og uansett hvordan jeg kobler så kommer det ikke strøm til verken pumpe eller tenning
BMWe36320iM-tec Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 det er 2 svarte ledninger som kommer ut ved kontakten til hjernen og uansett hvordan jeg kobler så kommer det ikke strøm til verken pumpe eller tenning hvis jeg kobler den svarte som er nærmest ecu kontakten så står tenninga på uten at nøkkelen er i tenningslåsen men fortsatt ikke gnist eller bensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå