Peders- Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 motoren begynner å gå ureint når eg tar av olje fyllings toppen... noen so vet hvorfor?
Peders- Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 okaj takk:P men hvor skal eg bjunde å lete? noen typisk plass?
Espen02E30 Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Du kan begynne med å sette lokket på plass igjen, så er feilen borte! Magisk
Larsinnj Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Falskluft er det ikke, men du mister jo oljetrykket. Det er ikke bra for motoren. Hvorfor kjøre med den av?
LarsBMW Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Jo, det er falskluft. Gjennom utåndinga som går til innsuget.
Lamek Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Man mister ikke oljetrykket om man tar det av.. veivhusventilasjonen går gjennom den slangen som går fra toppdekslet til innsuget. Når du åpner oljepåfyllinglokket suger den luft inn der og da vil motoren gå ujevnt pga den får feil mengde luft i forhold til bensin.. Med andre ord helt normalt..
Peders- Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 okaj. nei ej berre sjekka, å hekje våre borti ditta før:P skal ikkje kjøre med lokket av larsinnj
Hauso Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Du kan begynne med å sette lokket på plass igjen, så er feilen borte!Magisk +1
DreRacing@ Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Falskluft er det ikke, men du mister jo oljetrykket. Det er ikke bra for motoren. Hvorfor kjøre med den av? kan du utdype den med att du mister oljetrykket?
JulianS Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Falskluft er det ikke, men du mister jo oljetrykket. Det er ikke bra for motoren. Hvorfor kjøre med den av? kan du utdype den med att du mister oljetrykket? Kan vel bare trygt (trykkt) si at du kommer til å miste litt olje rundt i motorrommet hvis du kjører uten
2000Touring Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Du kan begynne med å sette lokket på plass igjen, så er feilen borte!Magisk Hehehe Tenkte jeg skulle svare noe av det samme, men det var visst tenkt på før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå