burny_ Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 BMW 525dat, 2001. EU ok i vår. KM stand, 179000 Ble gjort service på rundt 160000, med da skifte av pollenfilter, luftfilter, olje, oljefilter, klosser og skiver bak og litt anna småtteri. (Skal dog ta nytt skift på Olje og filter nå). Skal bytte bremseklosser fremme, stabilistator stag venstre og høyre framme, + venstre bak, og en bærearms foring bak før salg (evnt selges billigere om kjøper tar på seg jobben (har delene liggendes. ) Pen i lakken, mesteparten av bilen er lakkert opp igjen i senere tid. Så ingen standar e39 rust på feks bakluke osv. Ny M-front for noen måneder siden, og M5 speil for noen uker siden. Nesten alt av utstyr utenom M-pakke: - Navigasjon - cruisecontrol - 4x elektriske ruter - soltak - svart skinn - elektriske stoler med memory og varme - multi funksjons ratt - automatisk blend i speil, varmetråd, og powerfold - parkerings sensorer framme og bak - avtagbart hengerfeste Sommer dekk er greie, "skjeldene" felger (RH X-rad), med nye dekk i sommer, dog har den ene fått seg en liten smell, men går fint å kjøre med.. Vinterdekk er nesten ikke brukt, Hakapelita 4 på org felger. Selges pga kjøp av bolig, tar gjerne billigere bil i innbytte! ALT av interesse. Kan vurdere cross eller atv som delebetaling og. Tlf: 95448224 mail: panser_harald@hotmail.com Noen bilder av bilen, dog ikke helt rein innvendig!
Kjexx Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Det var jaggu en pen bil ja, er det din garasje og eller?
burny_ Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Takk takk Nei er desverre ikke min garasje!
burny_ Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 PM Sendt. Ved hurtig avgjørelse/og eller at folk bytter delene som jeg skrivd (følger med) så kan jeg gi en bra reduksjon i prisen . Kom gjerne med bytte forslag!!
burny_ Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Funnet en leilighet jeg har lyst på, så kom med bud folkens.. Bilen skal vekk! Og igjen, tar gjerne innbytte i billig bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå