Rismoen Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 har senka min bme e91 med 45/30 fjerer, dermen kom det en klonke lyd når jeg kjører i dumper har sett over alt så det sitter riktig. men finner ikke ut noe av det, ikk nødvendig og skifte støtdempere eller lenkearmer eller noe ?`all svar motas med takk ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Er nok en bærekule som er dårlig. For når du satt på en senkefjær, så er dem kortere og presser ikke like mye som en original fjær. Du merker da ikke til den slitte bærekulen da, men nå presser ikke fjæren like mye på, og da kan du ende opp med å høre og merke mer til noe som egentlig var gåent fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rismoen Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 men rart det er like ille på begge sider? får undersøke mer, men hjertelig takk for svar,. og vis det er noen flere teorier motas de med takk. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Litt avhengig om hvordan forstillingen er bygget opp på en e91 og hva du gjorde da du senket, så kan det hende at du ødela begge bærekulene som må lager lyd.. På min, så ødela jeg (trolig) på høyre side, bærekulen på nedre bærearmen. Denne går ikke an å bytte på e60, så må kjøpe ny bærearm.. Men ja, noen som kjenner e9x modellene burde vite mer konkret Lykke til ihvertfall, fra en som er i samme båt akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rismoen Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 det var støtdempere, bilstein b8 montert, og lyden er all gone ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå