Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke du vil se noe særlig forskjell på bilder, om det er 9x16 og 10x17, eller om det er 8,5 og 10x17. En kjenning av meg kjørte 9x16 foran og 10x17 bak på sin E30-cab for 8-9år siden. Får litt mere stuk, og ser bra ut :)

Skrevet
Tror ikke du vil se noe særlig forskjell på bilder, om det er 9x16 og 10x17, eller om det er 8,5 og 10x17. En kjenning av meg kjørte 9x16 foran og 10x17 bak på sin E30-cab for 8-9år siden. Får litt mere stuk, og ser bra ut :)

Du mener det så bra ut? Tror jeg må prøve det :-)

Skrevet

Kjørte 9x16 og 10x17 på min E30 Touring, veldig fornøyd med stuket...

Men det var ikke biltrangsynet!! Måtte inn å vise bilen med originalhjula :(

Var visst ikke lov med forskjellig dim foran og bak...

Skrevet

Jeg har 205.40.16 på mine 9" foran. Har du valsa buer funker sikkert 215.40 også.. Kommer vel litt an på hvor mye senk du har :)

Skrevet
Jeg har 205.40.16 på mine 9" foran. Har du valsa buer funker sikkert 215.40 også.. Kommer vel litt an på hvor mye senk du har :)

Som jeg skulle sagt det selv ;)

Skrevet

Har valsa buer, og senken er justerbar, skal så lavt som mulig.. Men grunnen til at jeg lurer, er jo for å treffe mest mulig med rulleomkrets i forhold til bakdekka :-)

Skrevet

Har valsa buer, og senken er justerbar, skal så lavt som mulig.. Men grunnen til at jeg lurer, er jo for å treffe mest mulig med rulleomkrets i forhold til bakdekka :-)

215.40.16 er nærmest rulleomkretsen med -5,04%.. Så det er vel veien og gå om du er opptatt av det :) 245.35 er -0,95%..

http://dekkalkulator.com/

Skrevet

215.40.16 er nærmest rulleomkretsen med -5,04%.. Så det er vel veien og gå om du er opptatt av det :) 245.35 er -0,95%..

http://dekkalkulator.com/

Oki, takker.. får se hva det blir.. er vel bra strekk med 205? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...