Thewiz Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Hehehe, han spurte etter bud så ;p Det var mest for å fylle tråden litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Hehe..jeg så vel egentlig den komme Dessverre uaktuelt, ettersom dekkene er såpass bra. Jeg fatter det ikke. Folk kjøper jo LM kopier i hue og ræva, men skikkelige hjul er ikke interessant? Meh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Hva er minsteprisen for kun felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 7 blank. Ikke snakk om å gå lavere. Til og med svenskene har råd til dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Skal vurdere det. Tror de hadde blitt bra på e36'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Her er det bare å handle, blir sjelden vare disse etterhvert... Ingenting å si på prisen, dette er billig ! Freebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Skal vurdere det. Tror de hadde blitt bra på e36'en Hehe..jeg vet at de blir bra på E36 Her er det bare å handle, blir sjelden vare disse etterhvert...Ingenting å si på prisen, dette er billig ! Freebump Takk Enig. De er jo allerede ganske sjeldne pga. bred kant foran, og det fine med felger som ikke er hyllevare lenger er at de holder seg i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Kan noen kjøpe?? Bruksbilen må ha nye sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Opp. Kan også ta innbytte i 4 stk. 9.5x18", hvis noen tilfeldigvis skulle ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 8500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jeg hadde handlet hvis jeg ikke hadde vært så fornuftig av meg. Freebump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Hehe.. Takk takk En i fra Stavanger som vil kjøpe disse nå hvis jeg får ordna med frakt nedover. Får jeg ikke ordna billig frakt så blir de liggende her, for jeg vil egentlig ikke gå under 8500,-. Vurderer å vrenge av dekkene nå og selge felger og dekk hver for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 9000,- INKL. frakt innenfor Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg