Gå til innhold

3.6 m5 selges BILLIG, nå med bilder!!


thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Kollen bli det med bilda?

Skal bort i morgen å ta bilder, men...den er nå i min carport tom for strøm, og parkert med nesa inn..så er litt tiltak å bare få den opp og igang..

Men den går nå for 40.000 inkl norsk betalt moms for den som vil ha en m5 billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble det med bilder???

Jeg har desverre ikke flyttet inn enda der bilen står, så har ikke tatt bilder desverre, men skal bort i løpet av helgen, så skal skrive det opp 5 ganger på kalenderen og med en masse alarmer på tlf så jeg ikke glemmer det for 100. gang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan da umulig være så vanskelig å huske å ta bilder av noe man skal selge...

Jeg har "desverre" 3 ulike bosteder, og har studert 10 og 15 mil unna der jeg bor i hver retning, så desverre folkens.. jeg har vært utrolig treig, det vet jeg, men har fullt opp med eksamenstiden. Er siste eksamen på bachelor. Må fokusere på litt annet enn bmw til tider også DESVERRE=)

kommer snarest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Bildeeer?!! :P er meget interrisert! men vil se bilder først!

Ja, NÅ når jeg endelig skal ta bilder til dere, så er bilen tom for strøm, og baggasjelukelåsen er byttet tidligere (så nøkkelen passer ikke), så jeg har et problem. Får ikke opp bilen slik at jeg kan kjøre den ut av carporten og vaske/ta bilder:(

Jeg vet at jeg har vært meeeeeget useriøs på denne tråden, men er en bil og en pris som er hent så jeg kan glemme/slippe å ordne noe med den, om dere skjønner. Selges billig, og har hatt flere som sier de skal hente de for 40 inkl mva og 40+ mva osv, men ingen som har hentet den enda.

Her er hvertfall et bilde av den i carporten!:)

v2g3svgd833njirjowas.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...