Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

varmeapparat tilbehør. er dette motstanden til klimaanlegget? trenger den delen i så fall,siden min har streiket, og viftene går amokk i ny og ne.

Skrevet

pris og bilde på vindusspeil venstre side og tilstand på dette? trenger til min e39 som er metallic grønn. Litt usikker på hvilken grønnfarge,men kan finne ut.

Skrevet

Kjølevifte AC

Tenker du på den viften som er montert på selve motoren bak radiatoren?

Isåfall har jeg den ikke..

Den eneste viften jeg har er Kupeviften innvendig i Dashbordet.

Stein

Skrevet
varmeapparat tilbehør. er dette motstanden til klimaanlegget? trenger den delen i så fall,siden min har streiket, og viftene går amokk i ny og ne.

Ja det er motstanden til klimaanlegget. Den var montert innunder dashbordet på venstre siden av hanskerommet.

Stein

Skrevet

Ja det er motstanden til klimaanlegget. Den var montert innunder dashbordet på venstre siden av hanskerommet.

Stein

Ok, den som har med regulering av styrken på viftene jeg trenger. Min fungerer ikke lengre, noe som resulterer i at viftene mine kan slå seg på for fullt og går ikke an å skru ned igjen,med mindre du bare tar av anlegget.

Pris da?

Skrevet

Stein

Ok, den som har med regulering av styrken på viftene jeg trenger. Min fungerer ikke lengre, noe som resulterer i at viftene mine kan slå seg på for fullt og går ikke an å skru ned igjen,med mindre du bare tar av anlegget.

Pris da?

300,- + frakt

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Også dører og bagasjelokk

Har 3 dører (ikke førerdør) samt et bagasjeluke tilsalgs.

Sedan Farge 324 Oxford grønn

I bra stand. Lite eller ikke rust.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...