Steinr Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Diverse deler fra en 1998 E39 Sedan selges. Speedometer, airbagger, vindusheises, dører, skjermer, bagasjelokk, brytere, hengsler, Business kassettspiller med 6x cd veksler og RDS radio, kupevifte + + Bilder med priser ligger her: http://www.flickr.com/photos/55169929@N08/ Send email til stein.riise@gmail.com
opeth84 Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 varmeapparat tilbehør. er dette motstanden til klimaanlegget? trenger den delen i så fall,siden min har streiket, og viftene går amokk i ny og ne.
opeth84 Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 pris og bilde på vindusspeil venstre side og tilstand på dette? trenger til min e39 som er metallic grønn. Litt usikker på hvilken grønnfarge,men kan finne ut.
Zteinr Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Kjølevifte AC Tenker du på den viften som er montert på selve motoren bak radiatoren? Isåfall har jeg den ikke.. Den eneste viften jeg har er Kupeviften innvendig i Dashbordet. Stein
Zteinr Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 varmeapparat tilbehør. er dette motstanden til klimaanlegget? trenger den delen i så fall,siden min har streiket, og viftene går amokk i ny og ne. Ja det er motstanden til klimaanlegget. Den var montert innunder dashbordet på venstre siden av hanskerommet. Stein
opeth84 Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 varmeapparat tilbehør. er dette motstanden til klimaanlegget? trenger den delen i så fall,siden min har streiket, og viftene går amokk i ny og ne. Ja det er motstanden til klimaanlegget. Den var montert innunder dashbordet på venstre siden av hanskerommet. Stein Ok, den som har med regulering av styrken på viftene jeg trenger. Min fungerer ikke lengre, noe som resulterer i at viftene mine kan slå seg på for fullt og går ikke an å skru ned igjen,med mindre du bare tar av anlegget. Pris da?
Steinr Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 varmeapparat tilbehør. er dette motstanden til klimaanlegget? trenger den delen i så fall,siden min har streiket, og viftene går amokk i ny og ne. Ja det er motstanden til klimaanlegget. Den var montert innunder dashbordet på venstre siden av hanskerommet. Stein Ok, den som har med regulering av styrken på viftene jeg trenger. Min fungerer ikke lengre, noe som resulterer i at viftene mine kan slå seg på for fullt og går ikke an å skru ned igjen,med mindre du bare tar av anlegget. Pris da? 300,- + frakt
Steinr Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 tilstand og pris på førerdør? samt fargekode ofc Førerdøren er solgt. Fargekoden på de andre er 0314 Oxford grønn metalic
retbergen Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 høgger du HELE bilen eller kun deler som beskrevet? Mer info om bilen?
Zteinr Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Også dører og bagasjelokk Har 3 dører (ikke førerdør) samt et bagasjeluke tilsalgs. Sedan Farge 324 Oxford grønn I bra stand. Lite eller ikke rust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå