Gangland Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Hei jeg er ny her, og har et problem med min Bmw e34 -90, Vifta funker ikke lenger, den sluta og funke på trinn 1-2- 3 så til slut ga den sig på 4 også! har hørt at det finns motstander, på min har jeg noe såkalt et sverd som sitter oppe til venstre på pasagsjer siden. byta den med en annan jeg fikk tak i, men ikke noe hell, ikke 100 % at den funka eller, men tenkte var værdt et førsøk. Jeg opna dorpedo vegen og fant vifta satt strøm rett fra batteri til vifta og den starta, så den funker værtfall., men virker som den ikke før strøm ? Noen som har peiling på hva dette kan være ? Det byner og bli veldig kallt og jævlig og kjøre Takk for svar på forhånd
bjalle Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Har du løsnet bryteren å sjekket at det går strøm til den,selve bryteren kan jo være defekt etter over 20 år i bruk,virker selve vifta så pleier det å være en enkel løsning,finn ut hva ting heter på engelsk og søk på google,som regel finner man ett svar til slutt.
Gangland Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 mener du selve bryteren 1-4 trinn ? eller hele panelet ? hvor på Bryteren skal man feil søke, er ikke så Kjempe flink med elektronik ! takk for svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå