325ti Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Neida. og få den opp skal gå bra=) Anyways. Stå på med godt arbeid. Ser bra ut =)
olleboy Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Noen nye bilder, fortsatt litt dårlige bilder, desverre. Må fikse meg ett annet kamera Har ikke fått gjort veldig mye pga skikkelig forstuet hånd , men nå er det fult kjør fremover Ferdig slipt og grunnet under. Også laget skikkelige jekkfester Nå driver jeg å tilpasser buret, meget fornøyd med passformen :)
Kristian H. Foss Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Ser bra ut Ole, må spasere bort og glo litt snart.
olleboy Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Bare å stikke innom en tur:) passet grenrøret ditt bra ?
Kristian H. Foss Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Synes flensen havnet litt langt bak, men mulig det blir bedre når jeg får på en turbo å teste på der.
olleboy Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Ble 3 uker med sliping, var en lettelse å bli ferdig hehe .
erikm Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Heheh, ja 3 uker høres ikke så gale ut i farta, men det blir noen drøye timer
olleboy Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Så absolutt overrasket over lite rust, begge jekkfestene foran var det to bitte små hull og litt rundt tanklokket i innerskjermen , thats it !
olleboy Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Driver å tilpasser stoler , ratt og BKF Prøver å få m5 e34 BKF til å passe, må Evt kappe staget eller lage adapter imellom BKF og torpedo . Noen som har gjort dette før? Og vet om det i hele tatt går med m50?
olleboy Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Fått montert Pedalboks fra OBP, Ble så trangt med BKF. Senking av rattstamme, bare midlertidig laget. skal få en kompis til å frese en alu brakett i mellom . har fått satt i motor og nå er det prøving av turbo, Copi av Garret gt45, Ble litt i overkant, hehe. Skal gå for en precision 6262 tenker jeg Radiator og Cooler Litt ny innkjøpte deler Ksport drifting coilovers med invert fjørbein bak Takker kristian for lånet av grenerør, cooler og radiator, nå er det bare å få handlet dette selv Var innom verkstedet til en kompis(Kristian H.Foss) ista å tittet på hans prosjekt :
Kristian H. Foss Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Morro når det skjer ting. Blir en gjennomført bil dette. Da ble endelig Frode og jeg ferdig med luft og 3fas også.
olleboy Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Takk:) ja det er gøy det.Er bok Deilig å få 3fss og luft i hus ja;)
olleboy Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Etter lenge uten oppdatering så får jeg vel legge ut litt. Begynner å ta form Sent from my GT-N8000 using Tapatalk HD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå