Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser meget bra ut :applause:

Har du borra blokka ? Ev hvor mye ? Er stress lokket ditt ? Hvor er dette gjort ?

Hva skal du gjøre med stempel å råder ?

Skrevet
Ser meget bra ut :applause:

Har du borra blokka ? Ev hvor mye ? Er stress lokket ditt ? Hvor er dette gjort ?

Hva skal du gjøre med stempel å råder ?

Nei, har kunn honet den med stress plate og planet den. Ja det er min stressplate men han som maskinerer, rune heter han, er en kompis . Fikk ha den hos seg siden jeg bruker den en gang i skuddåret :) blir orginalt oppsett bare nye ringer osv med ess settet også skal jeg heller ta råder og stempler senere og gear'e om pressa senere til mer effekt :) lyst å få bilen kjørbar også heller ta ting etter hvert :)

Skrevet

"lyst å få bilen kjørbar også heller ta ting etter hvert"

Det er meget lurt ja :D Kommer til å funke meget bra med dette oppsette i en lett E30. :applause:

Mine E46 M3er har veid ca 1320 og 1345. Så greier vel fort 150-200 kg mindre på E30 din?

Skrevet
Meget bra arbeid! Stå på :)

Har ikke lyst til å selge den karosserivippa vell? Skulla hatt en slik.

Hyggelig å høre :) nei, tror jeg beholder den. Akkurat nå låner onkelen min den til ett firebird prosjekt også , også er den kjekk å ha til senere prosjekter :)

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk HD

Skrevet
"lyst å få bilen kjørbar også heller ta ting etter hvert"

Det er meget lurt ja :D Kommer til å funke meget bra med dette oppsette i en lett E30. :applause:

Mine E46 M3er har veid ca 1320 og 1345. Så greier vel fort 150-200 kg mindre på E30 din?

Håper det vill fungere bra :) er på utkikk etter en 210 diff vis du vet om, ikke noe å si om det er en åpen diff :)

Skrevet
Ikke interessert i å lage en ekstra for å selge heller? hehe :)

210, er det storediffen fra e30 eller er det den som står i e39? Har en stor diff til e30 liggende. 4:10 åpen

Vis du betaler matrialer og arbeid så kan vi fikse en sånn :)

210 er den som for eks sitter e28 535 , rett meg vis feil !:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...