bmwgrace Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Heii. Noen kjapt som vet/ har oversikt over bil + bileier (evt bilde? ) av de som fikk prisen på Vårmønstringen BMWCCN hadde på Valle Hovin i sommer? Skal sendes inn til Fahrfreude. Mvh. Grace Isabell / ØST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 En blodsenka E38, og den angrybird "ratlook" "hva skal jeg kalle den" E36'n fra Gjøvik fikk vel hver sin, i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Ja, den angrybirdsen fikk vel Peoples choice. Hvem gikk av med hederen som "orginale bil" og "beste ombygde bil"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Ja, den angrybirdsen fikk vel Peoples choice. Hvem gikk av med hederen som "orginale bil" og "beste ombygde bil"? Hummm... Rød E30 M3 fra Gjøvik, kanskje? Husker ikke så godt, men... Som original i såfall! Men jeg husker ikke helt asså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Fikk ikke FTE pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Disse to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Og denne! Var det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Angrybirds ble peoples choice, den rød ble..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 FTE fikk ikke pris, mener jeg. Det sto mellom han og den sjueren, jeg stemte på FTE men han tapte... Mener det var slik! Den rød E30 M3'n mener jeg ble fineste originalbil, men vil gjerne ha det bekreftet fra noen andre først også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Ja. Driver å ser gjennom hovedinnlegget for vårmønstringen, er så sykt mye bilder, så tar litt tid. Var en kåring for beste motorlyd? Gikk den av til en 7-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg husker ikke. Bare at det bildet jeg la ut er vel fra da de fikk pokalene tror jeg? Ja stemmer. Var det ikke de som hadde flest personer ved bilen som vant eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Stemmer det, men det ble avstemning mellom E38 gangstershit og FTE sin E30, mener jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Da er vi på nett Må bare grave det fram litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Peoples Choice: Angrybirds Orginale: røde m3'n ombygd: ?? Motorlyd: en 7serie Noen som kan godkjenne dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 cd Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg mener Wicky fikk pris for mest mafia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå