Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker og kjøpe ein Ews uten startsperr eller ein sånn jukse boks som man får! Till e36 Har prøvd og klippe ALLE ledninger på ews boksen 1 etter 1, men ingenting hjelpe :/

Bilen er orginalt ein 318is men er m50b20 motor i no!

Fortest mulig!!

Takker på forhand! Mvh Johannes.

Skrevet

Eg har jo hjerne som eg veit virker, kjørte bilen som motoren blei henta fra fram till porten sjølv! Men Alt går rundt, men får ikkje gnist og bensinpumpa starta ikkje! :S

Skrevet

92 mod har ikke startsperre, men kan hende du må kobble sammen 2 ledninger på ews boksen for at den skal få starter signal(siden el nettet i bilen har ews boks)

Skrevet

så 92modellen har ikkje ews boks? det er starter signal, for starteren går jo, motoren drar rundt, men er ikke gnist og bensin pumpa går ikke, må eg da koble sammen 2 ledninger? og i så fall, hvilken? er ews 1 boks! :)

Skrevet

du blir nødt til å koble om EWS boksen, vis det er facelift bil med ewsll, selv om du har satt i motor uten ews

husker ikke i farta, send meg en pm så kan sjekke det ut i morgen

Skrevet

Ja, har tatt hjernen fra samme motor som står i bilen, i og med at det var 4er og no er 6er!

Har ikke facelift nei, er ews 1, fant ikke noe 2tall på ews boksen vertfall! Ja sender deg pm! :) Men blir vekke frem till søndag! so det haster ikke før da, i og med at eg ikke får gjort noe mer i kveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...