pompe Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 bilen drar seg litt til høyre på rette strekninger. noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Sjekka lufttrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pompe Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 nei kan det ver så enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jepp, på en e46 jeg hadde domma jeg meg skikkelig ut.. Hadde vært på 4-hjulskontroll og etter dette dro den litt til en side når jeg kjørte rett frem. Da dro jeg nedover og klaget på jobben. Viste seg å bare være lite luft i ett framhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pompe Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 hehe ikkje bra takk for tipset skal sjekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Evt. skjevslitte dekk, får håpe det ligger i dekk, men kan være dårlige foringer eller slitte deler i forstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Eller så kan det være slitasje i opphenget høyre foran. Men sjekk dekktrykk først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå