Mamoz Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Har en 318i (e36) der det er en liten lekasje fra radiator. Har om dagen begynte det å ryke så smått fra motor mens jeg stod stille. Dette viste seg å være kun damp fra radiatoren som sprutet på varme deler. Tror allikevel muligens motoren kokte da, for fikk fylt på 3 liter vann etter dette. (stoppet selvfølgelig motoren med en gang) Skal få byttet radiator, men har ikke gjort dette enda, men passer på at det er vann/kjøleveske på radiatoren for hver gang jeg kjører. Problemet nå, er at motoren etter noen minutters kjøring blir så varm at jeg ser meg nødt til å stoppe den (før den starter å koke igjen). Hva kan være galt? Er det sannsynlig at dette skjer pga. lekkasjen i radiatoren, eller kan det være noe annet. toppakningen?
SweetBMW Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Skjer mest sannsylig pga lekkasje ja, du mister trykket og vannet koker tidligere.
Mamoz Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 men det skjedde aldri før den gangen det dampet. selv ikke på langtur. noen forklaring på dette?
SweetBMW Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 fordi lekkasjen ikke var stor nok tenker jeg.. Samme skjedde med min da min raddis sprakk her om dagen.
Mamoz Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 fordi lekkasjen ikke var stor nok tenker jeg..Samme skjedde med min da min raddis sprakk her om dagen. ok da satser jeg på at det ikke er noe verre, og koster på den ny radiator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå