HypeTraxX Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Syke mann! Hehe Bror min sikler litt på den E30 M-Tech II bilen du har! Du la den først ut til 55 lapper, men øker prisen etter at du har tatt litt rust og lakkert litt på smykket?
leif harald Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Kjekt å se noen liker det di ser Syke mann! Hehe Bror min sikler litt på den E30 M-Tech II bilen du har! Du la den først ut til 55 lapper, men øker prisen etter at du har tatt litt rust og lakkert litt på smykket? Ble solgt for rett under 100 på fredag til en her på bimmers Kommer flere mtech2 og 318IS til salgs, bare å si han kan ta kontakt om det er noe spess han skal ha så fikser jeg det.
HypeTraxX Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Å Fyy feite! Får jo bare si gratulerer da, hehe! Alt var jo riktig etter hans øyne. Felger, styling, lykter og motor! Lager du en sånn til med skilt nylig Eu godkjent, så kommer det sikkert et par spente figurer!
leif harald Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Nermer seg med LTen nå, bare litt småting igjen, montere fester til kjøreramper, kjørelys, ekstralys, vinsj ++ Kommet en ny e30 trave i samlingen også
Pedi Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Jøsses, du har jaggu stått på!!!! Gjekk det greit på biltilsynet forresten?
leif harald Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Jøsses, du har jaggu stått på!!!!Gjekk det greit på biltilsynet forresten? Jada, går unne her Gikk veldig bra, ble godkjent ombygd. hva felger har du på e30en der? Keskin KT1
MariusG Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Han fekk vel nedklasset LT'n til varebil mener eg. Du har nok har holde på med for tida du leif;) ka ska du til med på den nye e30'n då?
///Mr.X Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Noen som har m3 sidesjørt til e36 å selge???? Jeg har
leif harald Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 fått noe lakk på pickupen enda? Nei, skal prøve å få gjort noe med den i neste uke Har vert på en liten handletur får noen uker siden. Handla meg 4 biler e30 og e36. Så var en tur i tyskland får hente 3 stk e30. to stk mtech2 og en hartge. Tok lite bilder
gnilb Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Ikke småtterier du kjøper når du først er i gang Vært i tyskland å henta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå