leif harald Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Gjort litt mer med LTen i helga Har gjort litt mer med planet, kobla opp ryggekamera med innfelt 7" skjerm i dashbordet. Neste er å få byttet til turbodiesel motor. Måtte teste fiestaen oppå
Pedi Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Bra! Må snart få deg et førerkort med like mange store bokstaver som meg snart, ser jeg
leif harald Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Bra!Må snart få deg et førerkort med like mange store bokstaver som meg snart, ser jeg Hehe, er regga som varebil denne med lastekapasitet på 1500kg på planet å 2t totalt på henger Tok hengerlappen i går så er et lite stykke på vei, hehe.
HypeTraxX Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Så jævlig fett bilde !! Men det må gå tungt for stakkars bilen?
Pedi Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Men det må gå tungt for stakkars bilen? Jeg hadde tilsvarende slep for en god del år siden, med en Mercedes 308 bilfrakter (med bensinmotor) som trekkvogn. Den oppførte seg fint på veien, men måtte jo ha klampen i bånn i bakkene da, hehe... Med hengeren min bakpå, så var jeg ca 15 meter lang - så det var jo nesten vogntog-følelse. Men må vel innrømme at når jeg kjøpte en "ekte" bilfrakter (hadde tilogmed briller bak) fra Viking Skudenes på slutten av 90-tallet - så satte den en litt annen standard i forhold til Mercedesen. Ikke for å spore helt inn i mimreverden nå, men tenker at det er synd at jeg ikke har bilde av når jeg hadde dette parkert i hagen. Viking redningsbil lastet med en Mercedes bilfrakter - som igjen var lastet med en E28 på planet... Hehe... Det var litt av et syn
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Fått rydda plass til litt meire S54 PnP testing imåro ser eg.
leif harald Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Haha, det var nokk litt av et syn ja. Funker fint å kjøre med den som den er nå også, har en 2,5l turbodisel motor som skal i etterhvert vis jeg gidder. Lten blir nokk solgt, Skal kjøpe ny bruksbil/trekkbil når m3n er solg, så har ikke bruk for en gammel LT når man heller kan sitte inni en nyere bmw med over 300diselhk å 650nm Fått rydda plass til litt meire S54 PnP testing imåro ser eg. Ja måtte jo det, håper den ene ikke er der når du kommer i morgen
Stale_H Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Har du styring på LT'n med bil på planet da? hehe
asv Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Bra!Må snart få deg et førerkort med like mange store bokstaver som meg snart, ser jeg Hehe, er regga som varebil denne med lastekapasitet på 1500kg på planet å 2t totalt på henger Tok hengerlappen i går så er et lite stykke på vei, hehe. En varebil er da per definisjon ikke noe annet enn en personbil, ergo totalvekt på maks 3500 kilo inkludert egenvekt av kjøretøyet og personer. Så tallene du oppgir her kan ikke stemme. Isåfall er den registrert som lettlastebil.
leif harald Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Hva om tillat totalvekt er 3500 å bilen veier 1800 kg da har man 1500 til bil bakpå + 200kg til førere osv
Sannor Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Stakkars LT som må dra på alt det! hehe Men så da gromt ut med to stk e30 bak har ikke bruk for en gammel LT når man heller kan sitte inni en nyere bmw med over 300diselhk å 650nm Tør jeg spørre hva slags BMW det blir etter M3'n er solgt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå