joachim sørlie Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Haha, det her er endelig noe utenom det vanlige her inne! Digger det! følger med her
S:M:G Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 E30 pickup er dritstilig, men hadde muligens prøvd å få til noen lengre dører. Ellers fant jeg denne her om dagen, er vist original fra fabrikk:
leif harald Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Fikk tatt en økt i dag også, skal prøve å få til en kjøretur i morgen vis vi får gjort siste rest Ruta som skal være baki er sota og klar. monteres i morgen Har sveis inn en bjelke bak platen også for litt støtte.
Dirty Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Rått, men syns du skulle hatt litt mer plass i coupen, sånn at det er mulig å ha litt tilt på stolene. men litt seint nå blir rått uansett
leif harald Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Jeg bygget den 16cm lenger bak en det den skulle være. derfår den breie plata er på b stolpen Sånn som den skulle være måtte jeg ha sittet rett opp og ned. Det blir litt kjedelig i lengden, så er bra plass nå
leif harald Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Har vært ute å kjørt i dag å fått punkta ferdig alle platene osv, nå er bilen tett
leif harald Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Hadde den bare vert fra e34 skulle jeg kommet å henta den...
RoaldJ Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 ska du ha ei m3-vinga bakpå? har ei eg (blir litt sånn så dodge ram srt10 då)
leif harald Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 ska du ha ei m3-vinga bakpå? har ei eg (blir litt sånn så dodge ram srt10 då) Jaaaa, eg trenge ei sånn. monterte ei mtech2 vinge i dag men det ble ikje heilt bra. E d sånn gisbort pris på den vingå di eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå