RoaldJ Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 altså.. u ligge jo bare i veien her... men eg syns nå u e værdt jaffal ein full tank me bensin på e46`en?? (ca 7-800) hehe..
bmwp0wer Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 følger me her ganske tøft da trur du d er mulighet for å få skilt på dette dA?
slibrige_tangsprell Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Må følge med på dette, har hatt lyst og lage E30 pickup selv
leif harald Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Hmmm etter en lang kjøretur på søndag så satt jeg den bare ifra meg i garasjen, nå starter den ikke. hva sjeeera? bensinpumpa som har tatt kveld eller har neoen noe forslag? er en sur m20b20
joachim sørlie Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Du hører jo om pumpa bygger opp trykk når du vrir om tenninga..
m335 Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 ta av bensinslangen framme med motor å sett på tenninga,så ser du fort det
leif harald Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Shit, det er pumpa Tenkte jeg skulle lage ei luke i alu plata som ligger i bunn ned til bensinpumpa i tilfelle det skulle skje noe med den, å nå er det jo selfølgelig skjedd Får bare ta å rive ut platene igjen eller sage til ei luke
325ti Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Shit, det er pumpa Tenkte jeg skulle lage ei luke i alu plata som ligger i bunn ned til bensinpumpa i tilfelle det skulle skje noe med den, å nå er det jo selfølgelig skjedd Får bare ta å rive ut platene igjen eller sage til ei luke Etterpå klokskap er en herlig ironisk følelse;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå