leif harald Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Måtte gjøre litt i dag også, var å kjøpte meg en svær alu plate som jeg fikk kappa og sakt opp sånn jeg ville. Så var jeg å fikk kjøpt 3 sett med panserlåser sånn at jeg kan få låst av dette galskapen Har festa beghe platebitene med sånn panserlåser så det er lett å rive av hele plata vis jeg skal ha noe stort oppå Litt sjæring og justering så blir dette topp
Østgaard Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Rått prosjekt, må få med meg fortsettelsen her
leif harald Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Begynner og bli tom for ideer. forslag? Få noe lakk på den først kansje
Hans_O Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Matt svart, senk til bunnpanna skraper, så liiiiit opp og noen feite kantfelger.
leif harald Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Matt svart, senk til bunnpanna skraper, så liiiiit opp og noen feite kantfelger. Vet ikke hvorfor, men jeg haaater mattsvarte biler
e30 tic Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Matt svart, senk til bunnpanna skraper, så liiiiit opp og noen feite kantfelger. Vet ikke hvorfor, men jeg haaater mattsvarte biler ENIG, i de fleste tilfeller ser det bare halveis ut
Lamek Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Hvorfor ikke prøve å heve den litt da og sette på dekk med HØY profil? Og evt En veltebøyle med 4 1000metringer på Offroadbmw:)
Lamek Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Gangster cap hadde jo også blitt rått:) Også todelt farge. matt rød og matt sølv:)
RoaldJ Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 rat/rusty look. bilen ska jo ikkje godkjennas likavell.. så då kan an likagreit se litt "beat'ed" ut ska du prøva me vingå foresten?
leif harald Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Den skal være lav med breie hjul Roald: Gidder ikke å betale så mye for en vinge som bare skal stå på en sånn drittbil Beklager
Lamek Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Den skal være lav med breie hjul Roald: Gidder ikke å betale så mye for en vinge som bare skal stå på en sånn drittbil Beklager Jeg har m3 vinge med flapp:)
leif harald Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Gangster cap hadde jo også blitt rått:)Også todelt farge. matt rød og matt sølv:) Har lett etter sånn caps, men finner ikke noen plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå