Grønvold Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Var på veg til han jeg, kom halvveis også skulle han vist bytte bil med en annen, og vi hadde en avtale liksom.. hehe, men jeg bryr meg ikke nå, skulle gi 6 for han sin men så ga jeg heller 6 for en 525 24v e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Hehe, du altså, gir deg ikke:P avtale og avtale, sa jeg skulle dra å se på noen biler, og vis ikke bilen blei bytta bort, så var bilen garantert din. da det sto om 14 andre som ville kjøpe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 vi hadde en avtale på at du skulle holde av bilen til meg for jeg sa jeg tokk den usett, men er ikke noe å diskutere.. sånn er livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnhoe27 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 haha, det er flere altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Flere?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg